TURIZEM
Turistični deja vu
V kočevski turistični ponudbi se spreminjajo le slogani. Najprej smo za skoraj pet tisoč evrov dobil »Čar odmaknjenosti«, ki nas je stal skoraj pet tisočakov. Nato se je zavod za turizem in kulturo, ki nas letno stane več kot pol milijona, odločil za novega. In za »Skrivnostni gozd Slovenije« odštel 4300 evrov. V destinacijsko znamko je vključil še Osilnico in Kostel, ki pa za to nista primaknila nič. Kakšna je torej ponudba, s katero sedaj nastopamo doma in drugod?

Prikaži več
-
DRUŽBA8 let nazaj
Kultura ali zloraba?
-
SVET - TEDNIK11 let nazaj
Svet pred domačim pragom 01.07.2012
-
ZDRAVSTVENE NOVIČKE2 meseca nazaj
Novi zdravniki v ZD Kočevje
-
ZDRAVSTVENE NOVIČKE3 tedni nazaj
Novi zdravniki in investicije v ZD Kočevje
-
ZDRAVSTVENE NOVIČKE1 mesec nazaj
Odstop direktorja ZD Kočevje
-
ŠPORT3 meseci nazaj
Dobitnici medalj na državnem prvenstvu
-
ŠPORT2 dneva nazaj
Podnebni tek
-
ŠPORT2 tedna nazaj
Mini olimpijada